Tjolahopp:)

idag var jag men älsklingen :)
vi skulle gå och äta pizza och ser göra bananmilkshake och bara mysa men direkt efter skolan så
somnade vi båda två i famnen på varandra i min underbara vattensäng :)
så de blev inget utav :(


jag älskar min vattensäng, den ser inte ut så här men, alla säger att man sover skönas i en vatten säng :)
fast jag och elias börjar bli lite less på den :) det är för mjukt att sova, de är för skönt.



men iaf eftersom att det inte blev nått av våran pizza idag så ska vi jämna ut det med en underbar taco middag och efterrätt bananmilkshake imorgon :)










ja och så här blev resultatet av mitt hår :)


de är svart med ljusbruna slingor i :)
men jag vet inte riktigt om jag har bestämt mig för att ha löshår , jag har haft de så mycket i mina dar så jag börjar bli ganska less faktiskt :)
Vattensängen i bakrunden <3



jag vill ha sommar (L) fyfan för kyla.
här har ni bilder från i somras :)






nu ska jag duscha och sen sova <3
lönga efter älsklingen och maten imorrn (L) puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0