Skeria

Ja jag går ju hotell och restaurangprogrammet för er som inte visste :)

inriktning restaurang, så nu är vi på skeria i 9 veckor, till efter jul, skeria ligger ute på campus,
och de är en restaurang som restaurangprogrammet har, så vi lagar mat varje dag nu ,
så om ni tycker att jag ser risig och äcklig ut,

mjukisbyxor osv så är de för att de inte ger något att fixa sig om man ska stå i ett kök varje dag . :)


och idag efter skolan så for jag och älsklingen och åt på subway, och sen köpte vi en ny ring till elias, den var skit snygg, ni vet en sån där spinnerring


och sen så följde jag med elias till aqua spa för att han skulle göra en ansiktsrengöring :) och de vart skit bra :D och de var rå mysigt :)




men nu ska simon hjälpa mig att sätta in löshår  får se hur de blir :)


och imorrn ska jag va med älsklingen :) längtar ! (L)
puss älskar dig










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0