torsdag 11/11

hej hej ni som läser=)
idag skulle vi fara och köra spinning här i skelleftehamn på örjanshallen,
men eftersom att anna lindqvist bangade ur så blev de inte,


hoppas på att de blir på tisdag istället ! latmaskanna=)


ja imorrn är det fredag

och imorrn så har vi i våran klass planerat att vi ska fara på tatung och äta middag tsm ,
och ta en glas eller två =)
det kommer bli skit kul tror jag!, ni får säkert se bilder sen ! =)
så imorrn så hänger jag med dom här tjejerna <3







hehe jag vill bara lägga in nå bilder på mina kära systrar :)
dock inte så bra bilder men :(


puss puss Emelie o Elin :)<3




nu ska jag lägga mig med underbara brago och se film :) puss puss




Anonym

Ingen som kan säga åt Anna Lindqvist att minska tjockleken på sina bryn? dom är as feta, passar absolut inte! usch.. jag menar hon målar dom inte direkt snygga.. gaaaaahh!!


Postat 2010-12-05 klockan 19:21:39
Erika

ursäkta men de är inte så att du behöver bry dig om hennes ögonbryn, bry dig om dina egna istället.

hoj


Postat 2010-12-06 klockan 16:12:27
http://erikag92.blogg.se/
Anna

Du kan ju komma fram till mig din fega lilla fitta och säga det HAHA gud vad löjlig du är;D PUUUUUUUUUUUUUUUS


Postat 2010-12-06 klockan 22:19:01





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0