pappas dag

i fredags var vi ju med klassen och åt på tatung , de var jätte jätte trevligt, jag tog massor med kort med min systemkamera, jätte fina bilder !

sen när jag kom hem var de
nå fel på minneskortet så pappa fick titta på  det,
och de var ungefär 157000 virus i det så ALLA BILDERNA FÖRSVANN :(


så därför snor jag några bilder från hanna =)









lördag:vi åt middag hos rohullah:) kyckling,pommes och beasås , riktigt gott :D
sen såg vi film och de blev i am legend :)
och sen när jag och älsklingen kom hem så såg vi
valentines day=)







och idag så är de pappas dag (L) puss på pappa
jag har inte sagt grattis till han än , jag har inte slitit mig från mitt rum :)
jag ska gå och krama han snart:)

och sen ska vi säkert äta tårta :)

och sen mysa med shebbiis :)
puss ha en bra dag :)








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0