:)

ja eftersom att min kamera blev stulen på min fest så fick jag en ny av min mamma idag , och inte vilken kamera som helst , :D utan en system kamera d70 :D hur glad som helst , ja och eftersom att ingen har haft tid att skicka bilder till mig så lägger jag ut lite själv :) som är taget med min nya kamera :D


idag fick jag presenter av min mamma :D en navelpircing som samuel valt ut till mig haha :D
och ett vinglas :D

och nagellack
och min fina underbara kamera :D
av jonas min låtsas pappa fick jag



alla presenterna som jag fick på min födelsedag vill jag visa er :D



'



från mina underbara tjejer <3


+++ DANIELLA :D




presenterna från pappa och marina :D





och 6 månaders prenumeration på solo :D



av eva mina systrars mamma fick jag :D








presterna från emily :D



OCH SEN PRESNTERNA FRÅN ELIAS SOM NI INTE HAR SÄTT :D

jag grät nämlgen en sista gång innan jag la mig och sov :]







och sen av elias mamma maria fick jag :D



och sen fick jag en jätte jätte fin present av anna också :]











frida

älskar dig vännen


Postat 2010-03-22 klockan 00:05:11
http://fridaed.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0