lördag

jaha lördag var de då , igår var jag på bio med älsklingen och emil :) visåg alice i underlandet ! SE DEn , den var hur bra som helst ! :D jag är så jävla seg på att lägga in mina bilder från i fredags ! men asså de är 288 st ! :S :) så jag måste kolla igenom alla och lägga in några bara, men jaja jag snor några från stina :] <3

 

 

 

ikväll blir de väl äta godsker äta godsaker äta godsaker , som jag nämligen för var annan timme varje dag , inte konstigt att jag gått upp 23 kg på ett år... fan altså nu måste jag sluta med allt ! de är svårt , tro mig ! fråga jennifer eller stina ;) <3

 

 

 

jag och elias har ju fiskar , de har jag ju glömt berätta om :) hehe vi har tre stor och tre bebisar som nästan nyss föddes :) jag kan lägga in bilder på dom sen :D

nu ska jag krypa ner till ellepelle igen :) puss

 









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0