Hej kompis hur mår du ?

idag var de då sånt fint väder, och alltid när de är de blir man så glad :)


och sen har jag suttit och luskat lite bland alla bilder ! ;D de är hur kul som helst , jag lovar ! ni skulle bara se ! :D <3

Hej gamle vän de för jävla länge sen




vars är du vännen ?



helt klart den bästa bilden ! men jag ska avslöja en sak ! vi gick i 5-6an och vi hade sminkat varandra , både killarna och tjejerna ! :D  hahah :D










måste bara säga att fanny hedström på denna bild är jätte söt :) ! AHAHAHHAHAHA



puss från mig till dig
alla mina små sötnosar :)
jag ger en till bild !
EN PUSS BILD


10 år och oförstörd?



Anonym

Det där var väll lite taskigt va ? =D


Postat 2010-03-23 klockan 21:41:34
Anonym

TA BORT BILDEN DÄR NI PIERCAR MIG /EMZAANN


Postat 2010-03-24 klockan 00:25:30





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0