29 mars :)

jaha idag gick jag skola ,och sen på lunchen sprang jag och jobbade på vegas :) sen sprang jag tillbaka till skolan igen :)
sen for jag hem :) och jag träffade adam och tog en cigg :)
sen har jag suttit och gjort lösnaglar på anna :)
jag har bilder på dom :) jag ska visa sen , men just nu är jag för lat för at leta efter kabeln .... för att just nu sitter jag och trycker popcorn,chips och choklad med festis , så jag är ganska upptagen ;)

jag har MASSOR med bilder från i helgen , fy fan så roligt vi hade ! <3 länge sen de var så kul :) men dock så slösade jag 3500 kr :S men jaja de funka ..



JAG DRAR SNART! den 10e!
 är fan borta tre veckor :(


FÖRESTEN! SÅ KÄNNER JAG VÄRLDENS BÄSTA STINA ! jag lovar att de är världens bästa! känner du någon bättre stina så kan vi ju ta ett snack om saken , eftersom att hon har gjort en underbart fin header till mig , och skrivit världens gulligaste inlägg :)




jag saknar älsklingen just nu , de är så tomt i sängen min :(
kom och sov med mig :D <3

puss puss sötta små läsare :) jag är jätte trött , FASTÄN JAG HAR SOVMORGON IMORRN :D
 vi har världens bästa shema :D  "god natt sov gott vakna pigg och kry ses kanske imorrn :)" så sa jag alltid till min pappa och min förra låtsas mamam när jag var liten :)




GLÖMDE SÄGA EN SAK :] SNART SÄTTER JAG UPP MIN VATTEN SÄNG!









Din S

Så söt du är gumman!

Denna header är ju dock bara en slarv:)

Har ju som sagt tänkt ändra hela designen, om det är ok ;)?

Aja kan vi ju diskutera sen iaf :D

Pusspuss baby!


Postat 2010-03-30 klockan 00:08:59
http://stinalindberg.blogg.se/
frida

vars ska du:O?


Postat 2010-04-04 klockan 18:41:19
http://fridaed.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0