många bilder :)

jag har massor med bilder på min mobil som jag nu har lagt på datorn ,
så då tänkte jag att jag kunde ju visa er dom hehe :)
Jag råkade skära mig i handen :O
de är tur att Elias inte läser min blogg så ofta :)
de här minns jag inte ens :)
jag gjorde pannacotta till pappa,marina och elias :)<3
de var på dreamhack hehe :)
och sen var jag och pappa på ikea och alko, vi for till haparanda hihi :)
sen for vi till vindeln och kollade på en fin bäck :)
sen vanlig dag på skolan :)
de här var bara en rolig sak , de skulle börja en film som hette esset :)
och de här var ganska kul , simon klädde mig som en hiphopare :)
jag såg förjävlig ut !!!!!
och sen tog vi på simon kläderna då såg de genast PErfEkt UT :)
så då skulle simon och hanna göra mig till en fjortis, men de slutade så här:
och sen blev vi ganska hungriga så då ville vi äta kukmakaroner :) de var jätte gott :)
och de här är bara två fina bilder på filip, jockie och elias :)
och sen dagen efter så for jag till brännbollsyran :)
de var fett kul :D
erkänn att jag inte ser dragen ut i ögonen ahah :)
och sen vann ju våran klass balders brännbolls turnering :D
sen gjorde jag naglar på matilda :)
och efter att hon farit hem så busade jag jonathan och elias :) och då gjorde dom sig illa :O :(





heheh och sen hade jag en bild från skolavslutiningen :)


och sen igår så fyllde ju lill samme år :) då hade vi kalas , med fiskedamm,tårta, korv , presenter osv osv :)
och samuel fick en katt i present :)
och idag så sovde jag hos elias ,
men han har börjat sommar jobba nu så han fot kvart över sex imorse :)
så fortsatte jag sova och sen har jag städat hela deras lägenhet,
jag har damsugit och skurat och bäddat om alla sängar osv osv :) sen duschade jag nyss , och nu ska jag gå ner och laga middag tror jag :)
puss
älskar dig hjärtat (L)








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0