tråkigt textinlägg

Har jobbat idag , började klockan tolv på vegas :)
och då var de filmare från gastronomi botnia som filmade oss servitriser när vi serverade mat
, och dom filmade även gästerna som var där
och filmsade när chefen välkommnade alla gäster till restaurangen
, :) sen hade jag rast från halv tre till klockan 18.00 så då for jag och gymmade med älsklingen :) sen efter jobbet klockan 21.00 gick jag till max och träffade ks, ibbe och john :) sen gick jag hem till elias :)
och här sitter jag nu och ska försöka sova för att jobba lunch imorrn på vegas


dagen efter midsommar så blir de firma fest med vegas , ska nog troligtvis käka på olles då =)

:) btw ELIAS GUBBEN FYLLDE ÅR I SÖNDAGS :) hela 16 år(L) i present av mig fick han en kattunge :) ett halsband,två ringar, en barabara, och stringkalsonger hahahahh :D jag ska visa bilder sen :) förhoppningsvis imorrn om jag orkar , ska nämligen shoppa upp min lön imorrn :) och sen gymma , så jag kommer vara död sen på kvällen :)


igår var jag och tittade på mormor och morfars grav, jag kom mig just och pass fram innan anfallet med tårar kom, så jag gick därifrån...

och vi var och hälsade på Majja och nisse :D dom heter egentligen Nils-Erik och Maj-Britt de är två personer som jag och mina syskon alltid var hos när vi var små, dom var alltid barn vakt åt oss :) de är nästan som en farmor och farfar, och jag har inte träffat dom på tio år tror jag , så de var lite känsligt de med, men vi fikade och pratade för fulla muggar , väldigt trevligt. kommer visa bilder på dom med :) jag ska försöka få in bilderna imorrn :) är verkligen för lat nu :) ska lägga mig ner och hålla om sötnosen som sover nu :)

puss älskar elias








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0