15 januari

idag fyller johanna och sarah 18 år :D grattis sötnosar :)
fan jag längtar tills de är min tur ;)


fan jag har varit vaken sen 04.00 nu :S jag gick och la mig typ 18.00 igår haha ;)
och min lilla älskling sover än :) idag blir det att servera med sarah <3 puss


jaja idag vill jag iaf hylla en väldigt speciell person, en person som ni aldrig någonsin kan föreställa er hur underbar och smart,det finns inte,alla har sin stämpel, men jag förstår inte varför man alltid får motsatasen av vad man egentligen är... puss gumman du kommer aldrig förstå vad du ha betytt och betyder för mig!, och de är ingenting jag kan förklara med ord. i´m proud of you! kom ihåg det....


 

ja vi får väl se hur helgen slutar:)

på söndag blir de iaf körskolan med pappa:D









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0