Nr.5 Vad är kärlek

åh gud så svår sak att skriva om, kärlek är livets stora gåta altså.
ingen människa tror jag kan säga precis vad kärlek är för något.
men jag kan ju berätta vad jag håller kärt :)




kärlek för mig är hela min familj,
kusiner, moster,faster, farbror, mamma,pappa syskonen, och resten av alla nära och kära
som jag skulle kunna göra allt för ! <3


sen så är de ju underbara Elias älsklingen min <3
Elias Mansour Sheibani, bara min underbara lilla pärla :)

jag älskar dig min lilla knasboll!



sen är de ju mycket annat man kan känna kärlek för
alla mina underbara vänner <3
Choklad<3
Mobilen<3
Bärbara datorn <3
Bilder<3
Kläder<3
Smycken<3

det kan ju vara vad fasen som helst, som man bryr sig om , som man älskar osv osv.
usch vilken tråkig svår sak att skriva om!








IMORRN:
Då börjar jag på praktiken klockan 8.00 som vanligt, och slutar typ 15.30
och sen börjar jag på stiftesgården 16.00 och jobbar till ca 23.00-00.00 och då ska jag ta mig hem också
och sen börja på prakiken 8.00 dagen efter det så imorrn blir det nog inget inlägg :(
jag kommer vara död efter allt jobbande!
så vi hörs i övermorrn ! <3








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0