Nr.4 Det här åt jag idag . del 2

ja de blev en ganska sen middag, åt nyss klart! jag brukar vara så mätt efter lunchen så jag äter typ inte middag , bara när jag måste hehe , men de blev ett litet mellan mål :]

jag och anna köpte en tårta igår bara för att trycka i oss! men jag orkade inte igår så jag åt den till mellan mål idag hehe :]

 

och sen blev jag lite less sötsakerna så jag tog en "nyttigt o gott" macka med gurka och grönsakskrydda på de ! smaskens:)

 

och de jag åt nyss var en liten wook som jag bara slängde ihop för elias var lite hungrig hehe :)

ganska färglöst men, gott vare, de är ris och nudlar och morot och lite allt möjligt, och sen tomater på sidan! :) de funkade iaf ! :)

 

 

 

sen kände jag bra för att lägga in ett citat från id och ed som inte alls har någonting med nått att göra haha

"ey, Liissna barrripp"

Hoppas du någon gång läser här :)

 

 

 

Pusshejhörsimorrn.

 

 

 

 









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0