Nr.3 Mina föräldrar

Ja, min Mamma Heter Denisse Munoz Wiklund och har just fyllt 38 år, hon är adopterad från chile (santiago) tsm med en syster som heter Maria Wallström.(min moster)

när min mamma kom till sverige när hon var 5 år så döpte dom henne till Anna wiklund, men sen när hon blev äldre så bytte hon tillbaka till sitt biologiska namn Denisse,
och egentligen heter hon Munoz Fierro i efternamn, men hon fick bara byta till ett.

hon födde sitt första barn simon (min bror) när hon var 18 år gammal. och mig 14 månader senare.

min mamma är nog den snällaste människa jag vet , en människa som alltid bryr sig om alla andra före sig själv, hon tar sig själv verkligen sist av allt. hon gör allt för att alla andra ska ha det så bra som möjligt.

hon är så mjuk och god luktar alltid gott, och jag älskar att krama henne ftersom att hon är den enda människa jag känner som är lika lång som mig :]
hon bakar jämt goda bullar. en riktig <3bullmamma<3 som josse o hanna kallar det:)






Ja, Min Pappa Heter Erik john karl Göransson och har just precis för två veckor sen fyllt 40 år.
och han var då 19 år när min första bror simon föddes.

och när jag föddes så hade dom bestämt att jag skulle heta sandra, men pappa sa till mig, du såg helt enkelt inte ut som en sandra när du kom ut , du såg ut som en Erika:)


min pappa är från lillkågeträsk, men har bott det mesta av sitt liv i boliden med sin far eftersom att hans mamma gick bort när han var bara 15 år.
min pappa har två syskon, Stig svanström, och Silvia Rojek, men tyvär har dom ingen kontakt, ni vet hur syskon är ibland:) min pappa är utbildad bilmekaniker, han gick fordons i göteborg.

Min pappa är också en väldigt översnäll person,men har ett temprament som kan gå över styr men  han lever för att hela andra människor, han tar hand om människor, och han älskar det, min pappa är nog den smartaste människa jag känner ,

han är så fruktansvärt allmänbildad, jag skulle kunna fråga min pappa vilken fråga som helst. och han kan svaret, jag blir lika paff varje gång jag frågar honom ,
därför känns det så säkert att ha honom vid min sida, jag kan fråga honom vad som helst när som helst.

min pappa har alltid jobbat, ett tag där hade han fyra jobb samtidigt, han har alltid varit så himla duktig så jag tror han kommer bli utsliten snart.








mina föräldar har hjälpt mig mycket i mitt liv , de är ju trots allt dom som fött mig och gjort mig till den jag är. fastän de känns som jag uppfostrat mig själv. så jag ville också hylla dom för att dom finns och är just mina föräldrar.



det var allt för idag ! puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0