nr.2 En sak ni inte vet om mig.

jag kan inte komma på något riktigt bra som bara är en sak som ni kanske inte vet om mig. så jag tänkte berätta typ några saker som jag tycker om och som handlar om mig osv.:)


inne på mitt rum så har jag en sak som hänger på min vägg som jag har fått av min pappa för att jag på ett smart sätt ska kunna förvara mina ringar, jag älskar ringar,
"de är enda gången jag känner mig som mig själv" ahha
ne men jag älskar verkligen mina ringar,
och jag älskar ännu mer att få en ny till min lilla samling, men tyvär så tappar jag bort ringar hela tiden för att jag lägger dom överallt,
och sen  så börjar det bli lite fullt på min sak som alla hänger på ,
och tyvär så har jag inte hittat min sladd till min kamera så jag kan inte visa er fina skarpa bilder :(




och sen är det en till ska som jag älskar, men samtidigt behöver.
jag är nog den torraste människan som finns
, haha ne men altså min hy är så torr så ni kan inte tro det.
jag kan inte gå någonstans utan att smörja in mig varje gång efter jag har duschat och varje gång innan jag sminkar mig för att annars spricker typ mitt ansikte sönder ahaha så därför har jag ganska lätt att få mjäll också för er som ville veta :)

så jag använder typ 5-10 produkter varje gång jag har duschat, men jag njuter också av det för jag älskar produkter till hår och kropp, man känner sig så frisk och luktar gott osv osv.




så detta är mina hyllor, måste köpa fler,
det börjar bli ganska fullt, fastän jag hela tiden rensar och slänger bort flaskor :)


det var lite saker som kanske inte alla vet om mig. börjar på nästa inlägg! puss så länge ! :)










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0