Nr.10 Min första kärlek.

ja min allra första kärlek var väl i någon på dagis i Bursträsk. men jag tänkte skriva om min första Riktiga kärlek.:)

jag hoppas denna man inte läser min blogg ahha.

ja min första kärlek var något jätte spännande, och jag var verkligen jätte kär.
jag var liten och visste ingenting om någonting, man saknar när man var kär när man var liten.

jag var tolv år gammal och han jag var tillsammans med var jag tillsammans med i 11 månader och typ 5 dagar eller nå sånt där. så min första kärlek varade faktiskt ganska länge.

jag måste ju också berättade varför de tog slut, för att min dåvarande bästa vän D.L blev kär i honom och var med honom osv ni vet så då tog de slut och jag var helt förkrossad och bara 13 år :(
Pontus Djärv var namnet.
Bert äger ju :D









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0