Nr. 6 Mina syskon

Mitt Enda riktiga syskon, som altså har samma pappa och samma mamma som jag är min äldre bror simon Göransson:)
han är 14 månader äldre än mig, han är altså 20 år :) han är en jätte kramgod människa som är jätte jätte snäll.
och som jag älskar jätte mycket! <3



sen är det min lillasyster Emelie Fahlgren. som är 15 år . som jag tror ska bli antingen modell eller den som fotar modeller. hon är så grymt vacker!
love u!



sen har jag en lillebror Emil Wiklund som också är 15 år, men han är på mammas sida och emelie är på pappas sida :)
min bror bor i boden, men är typ alltid hos mamma på helgerna, jag tycker han är cool och kommer nog bli väldigt snygg när han blir stor! :)
älskar dig brorsan.


tyvär hade jag bara en bild :(



sen så är de min andra lillasyster som är på pappas sida

Elin Fahlgren som är 10 år och som är världens sötaste lillasyster man kan ha! hennes hår är som änglahår. bättre kvalitet på hår kan du inte hitta. blont, starkt,tjockt, mjukt. och hon älskar om man lockar hennes hår:)
och jag älskar att krama och pussa på henne för även om hon är en jätte stor tjej  nu så är hon mina lilla lillasyster som är som en lillasyster man ska pussa och krama hela tiden :)





och sen är de sist och minst
min underbaraste lilla sötnos jag älskar att vara med .
Samuel Wiklund 5 år han älskar transformers leksaker, och se film. och han är så himla gullig så jag blir nästan kär i han varje gång jag träffar han. han är så fruktansvärt söt. jag älskar dig gullungen min !








det är bara synd att jag inte träffar några av min syskon särskillt ofta. jag önskar jag gjorde det. <3












Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0