Nr. 13 Den här veckan

Ja de är ju bara i början på den här veckan men jag kan ju ta och skriva vad som är planerat å sånt :)



Måndag:jag gick på Mellandagsrean me tjejerna Josse Burman,amanda sundqvist,Anna lindqvist och ida berg <3 :)
sen slingade jag håret hos amanda :) <3



Tisdag: vaknade imorse och for och tittade på en visning på en lägenhet, jag vill verkligen ha den! men de var nån annan snubbe som också ville som var före mig i kön så troligtvis blir de nog inte den:( sen  käkade på sibylla med elias, sen bara slappat, jag köpte en honungsmelon som jag ska trycka snart:)
sen blir de sängen,datorn, tv! :D skönt.



onsdag: troligtvis kanske bada på örjanshallen med elle
.
sen bara softa hela dan:D


Torsdag:förhoppningsvis kommer studiebidraget`?:) och då blir de att gå på stan och sen sola kanske ? :D
köpa dricka till på nyårs!:)


Fredag: Softa som fan, ta på mig min nya klänning och nya leggins och inte ha en sur min utan bara ha så jävla kul som aldrig förr?<3

Lördag: ligga under en filt med tofflor och morgonrock och en kopp the och sen ta ett bad.


Söndag: också ligga under en filt med tofflor och morgonrock och se film ?



puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0