ja då börjar vi :) OM MIG

ja som ni förhoppnigsvis vet så heter jag Erika Göransson, fullständigt namn Erika Linnea Carola Göransson.
Jag föddes på bb i skellefteå den första mars 1992 av min mor.

när jag föddes hade mina föräldrar bestämt att jag skulle heta sandra men pappa sa till mig att jag inte såg ut som en sandra utan jag såg ut som en liten Erika




när jag föddes bodde mina föräldrar i renfors i ett vitt litet hus och det området tillhör tydligen bureå så min "födelseby" är bureå, det står bureå på mitt pass.


egentligen är jag en ginger,det vill säga att jag är rödhårig,har fräknar överallt, kan inte sola och bli brun:(
men den hårfärgen har jag inte sätt sen jag var 12 år, ni vet man är ju aldrig nöjd med hur man ser ut.






jag som person är en väldigt kärleksfull,varm människa, men är ofta sur också,men bara på människor jag inte känner, eller människor som jag tycker beter sig dåligt.
kan bli ganska arg men det är om något riktigt irriterar mig,eller på fyllan.

Detta är saker jag inte brukar skriva om på bloggen. men nu har jag ju lovat att prata om mig själv.
jag var en ganska jobbig dotter förut, lyssnade aldrig på mina föräldrar, började röka vid 12 års ålder, började dricka vid 13 års ålder. umgicks för det mesta med äldra människor .
jag fick kontakt med soc 2005, jag snattade osv som de flesta ungdomar provar på när man är i den tiden.
och tillslut hamnade ju i ett jourhem i vebomark, där bodde jag ca 5 månader, efter det skulle jag flyttas till ett fosterhem. men istället fick jag flytta hem eftersom att jag visat framfötterna och visat att jag vet vad som är rätt och fel, jag skötte mig altså utmärkt.
så efter allt det förflutna så sköter jag mig utmärkt.


och jag är tillsammans med Elias Sheibani som nog alla vet:)



det var allt för idag, blir nästa imorrn :)

puss
















Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0