jag glömde :)

igår så var jag och anders på en bar och drack absint:) i sverige så är de olagligt, för att de är nervgift i det och man kan hallucinera:) men de är om man dricker en hel flaska med det , och jag ska säga er en sak att de var fett stark . 89 PROCENT!!!!!


och sen så gick vi på en STRIPPKLUBB!! hahaha inte okej :) men man kan gå in , och sen om dom ska strippa och dansa för en så kostar det 1500 kr och då går man in i ett rum ,och om man vill "kela" med dom så måste man lägga till mer pengar. ahha men vi gick bara in och tittade sen gick vi ut, och man fick inte ta kort där inne :( de var bara de jag ville :(








och sen idag när vi var i prag så åt vi jätte god glass! :D





PUSS PUSS ÄLSKAR BARA ELIAS (L)






emily

Absint har varit lagligt i Sverige sen år 2000 tror jag det var :))


Postat 2010-04-22 klockan 23:12:14
tjo

drack en 7a sånt en gång no joke jag var på bahamas efter


Postat 2010-04-22 klockan 23:23:29





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0