förlåt

förlåt jag har inte bloggat mycket :S men jag är varit upptagen med flytten til huset :)

nu ska jag via massa bilder som tyvär är gamla :( för jag är så seg haha :)
de är bilder från station när vi träffade bagge osv osv :)





sen var jag i umeå på umeopen :) emn några söta små älsklingar:)

där såg vi salem al fakir och marskinen :) afasi och filthy:)


efter allt roligt så tog jag en softar dag med badsalt och milkshake med lillsamme :)









<3


och sen i söndags så var de branch fest för hotell och restauranger :) och jag jobbar ju på vegas så jag har lite bilder från det :)



sen var vi hemma hos ks på lördagen och festade med söta små älsklingar <3

och min bejbi var rriktigt på hugget :)





OCH NU IDAG KLOCKAN SJU SÅ FOR JAG OCH HADE ÅTER TRÄFF MED 9A :D:D:D

vi for och bowlade och sen så for vi till ulricas kvartersgård och gjorde massa roliga saker :)





eftersom att klockan är efter tolv så är de bara tre dagar kvar innan jag drar till tjeckien i tre veckor :) fan altså tre veckor !!! :(
men jag kommer ta med mig min bärbara osv så jag kommmer kanske blogga och lägga in bilder :)




puss älskar dig elias <3

















Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0