blablabla

idag duschade jag hemma hos matilda , i världens bästa och underbaraste skönaste dusch ! bättre än alla hotell som jag någonsin varit på !

De fanns fläktar, Radio, två dusch slangar, en sits, massage, dusch i taket , spegel osv osv , jag ville duscha i flera timmar , jag har just frågat pappa om han kan köpa en sådan dusch till oss :) och han har redan funderat på det hah :D



men elias låtsas pappa john har har ett bubbelbadkar och de funkar ju också :D


igår iallafall så fyllde elias mormor år och då rövade vi bort henne till kåge och satte henne i en sån här hon tyckte de var underbart kul :) de var hennes present :)





sen så har jag färgat håret :) vilket var finare tycker ni :) ?

Före


Efter







jag vill även bjuda er på lite party bilder :)








jag har även en fråga till er :)

Vad är de här för något ?




Svar:de är en fisk haha :D



puss älskar dig elias <3








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0