SommarSommarSommar;*



idag var jag med älsklingen ,vi båda skolkade tyvär för att få vara med varandra ensamma i solen idag...
men de var värt det :)

vi bara låg ner och stekte,, jätte mysigt att ligga på älsklingen mjuka mage medans han hålller om mig :)
måste bjuda på en underbar sommarbild ! <3


älsklingen njuter av solen med mig:)





TÄNK SÅ GOTT!!

 
  


ikväll var jag med hamnpojkarna och anna :)
 jag sålde en limpa till philip :) för 200 och han har redan sålt två pack för 50 kr st så han har tjänat halva limpan redan hehe =) och sen har jag bara tagit de lugnt och saknta elias och jennifer :)
är svin trött nu,, ska mublera om mitt stökiga rum imorrn . (pappa har stökat till) inte jag :) hehe :D puss godnatt drömsött.





När jag var liten sa jag alltid en ramsa till min pappa innan jag somnade.......

Godnatt sov gott,
vakna pigg och kry,
ses imorrn , älskar dig

älskar dig Eliasgubben










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0