ERIKABRUDTÄRNAAAAAAAAAAAA

Jag tycker att du är så jävla omogen, jätte paptetiskt och jag orkar inte ens titta på dig så vill jag bara sparka dig på båda dina knän så du faller ihop och knäa dig i skallen och sen bränna upp dit fula hår med tändare , slita lös din fula piercing och sen  spotta på dig och gå därifrån./Erika göransson


idag var jag och mamma och provade klänningar i två och en halv timme haha :D <3
ni ska få se resultatet men de är mycket finare i verkligheten jag svär ! :D pärlorna syns inte en spå bilden typ :S


6299 Kr

 
Mamma ska ge sin klänning till mig när hon använt den klart så jag kan gifta mig med Elias om några år hehe :D  så därför var vi tvungen att se om jag kunde ha den också  :]




jag ska iaf visa klänningarna vi ska ha på oss när vi är tärnor jag och min brors tjej isabell :D
mamma sa "dom här klänningarna var ju endå inte så dyra heller" bara 1499 kr "


 
så här sen spännet ut som sitter på båsa sidorna :)



senare på kvällen var jag Elias och Didrik och såg på bio :D vi såg X-men orgins : wolverine :D


och sen for mvi med didrik och spelade riddarspelet, (sågon slags kubb)  de var skit kul :D


nu ska jag sova med älsklingen :) puss


Älskar dig Elias gubben



Anonym

Vem menar du där uppe ?


Postat 2009-05-07 klockan 17:54:08
lydia

du och din mamma var inte lite lika :D


Postat 2009-05-09 klockan 19:48:04
http://inthepurplerain.blogg.se/
frida

skitsöt erri=)


Postat 2009-05-13 klockan 17:08:58
http://fridaed.blogg.se/
saaraaaa

vem menar du längst upp erica?


Postat 2009-05-17 klockan 20:48:00
http://saraba.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0