jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här :)

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA UPPRÖRD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE ÄR NU FJÄRDE GÅNGENJAG HAR FÖRSÖKT SKRIVA DE HÄR JÄVLA INLÄGGET!
MEN DATORN STARTAR OM DIG HELA TIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej nu börjar vi om :)

jag vill bara berätta att jag är jätte lat faktiskt :)
jag ska gå er i källaren och tvätta men jag orkar inte :S
och jag måste gå ner till kiosken för att jag är så jävla sugen på en

erkänn att de ser smarrigt ut :D `?

i sommar ska jag ut och springa varje morgon när elias sover :)
och jag ska bli jätte smal, men mina bröst kommer försvinna :(

på tal om smal så vill jag meddela att viktor och linus är inte smala jämnfört med mig och jennifer
:D

HAHA DEN STORA DELADE VIKTOR OCH LINUS PÅ! :D
och den lilla delade jag och jennifer på=)den stora är en familje pizza för 5-6 personer :) :O

jag tänkte åka til stan nu och vara med älsklings jeennee och Ange :D men jag inser nu att jag ska nog ta och lägga mig i min underbara säng och se en film :) <3

föresten ska jag också måla naglarna för nu har jag haft samma nagellack i tre dagar :O
och jag målade jeennes också :D precis likadana faktiskt :)



FÖRESTEN SÅ SKA JAG OCH JENNIFER KÖPA EN BIL!! :D
den ska vara mörkblå och Robin ska göra en thug på skuffen där de står

med rosa text hehe ;)

då ska vi sjunga :




Nu ska jag lägga mig i sängen och längta till imorrn när älsklingen kommer (K) :)

Du är mitt solsken, mitt hjärta mitt liv.
jag
älskar dig Elias Sheibani
puss
;*








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0