Söndag Slasch Måndag....

jag for hem till elias igår vid tre från dream hack för jag var så jävla trött ,

Elias ville inte jag skulle fara han sa snälla jag är ingenting utan dig stanna här hos mig ,
han var så gullig jag höll på gråta :(
men jag var så trött så jag for :)

älskar din underbaris du är de bästa som hänt mig dvd <3 puss



klockan 10 imorse kom älsklingen hem för att saknade mig så mycket men då va ju jag pigg för att jag sovit så jag tog mig lite frukost, men jag låg med Elias i sängen hela dagen utan att äta eller nått och bara höll om han hihi :)
ända till klockan 18.35 :O

sen for vi till coop och sen for jag hem ,
nu när jag kom hem har jag städat mitt rum osv osv :D
men jag kan inte somna :(
jag har vänt på dygnet :S faan också skola imorrn ...
men tur att jag inte börjar förän tolv :D


eftersom att jag inte varit hemma på hela helgen så tänkte jag bjuda på lite bilder från i fredag :)



 
  



                   


nu ska jag platta håret och måla naglarna sen äntligen ska jag sova :D





 hehe puss lova yaah ;*

 








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0