Softar dag :)

Fest hos emil igår :)
jag och lillpitt fick skjuts hem av nicke :)
och alla andra fick gå haha :)

vi tog massa bilder men dom bjuder jag på en annan dag :D


imorse vaknade jag ganska tidigt och åt frukost,,
sen helt plötsligt bestämde jag och mamma att vi skulle till stan och
 hälsa på min storebror och titta på hans nya lägenhet :)

 när jag flyttar hemifrån ska jag iaf ha en stor jävla diskmarskin ! :D



lägenheten var jätte mysig faktiskt förutom att jag höll på spy
av all disk som fanns överallt så jag stod och diskade i en timme =) ahaha :D
ni vet ungkarlshem ;)


sen for vi till viking och åt pizza :D sen for vi till simon igen :)
jag somnade och då passade mamma på att ringa och beställa en fucking jävla taxi!!!!!! :O :O

och sen väcke hon mig efter hon hade ringt , helt sjukt åka taxi enda till frostkåge ? dom där 400 kronorna som de blev kunde fan jag ha fått ? :O vi hade kunnat ta bussen hem :O men lilla söta mamma orkade inte vänta en timme needå :)
 haha jag blev skit sur =)


 så när vi kom fram till våran lilla kiosk så bjöd hon mig på en super god tip top glass :) :D


Nu är de bara 4 dagar kvar tills jag och Elias har ett år :D puss älskling (K) :)
älskar dig gubben ! <3
puss








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0