leva livet nu ska jag leva livet :D <3

FElåt :] nu har jag inte skrivit på ett tag igen hihi
kort samman fattning av helgen :D


Fredag: 
FEst hos Robin sallander :) faktiskt jävligt mysigt :D
OCH VI FÄRGADE EMILS HÅR BLONT ! hahaha ;D men de var torsdan :)



Lördag:
Var med älsklingen :) vi gick på coop med jonte , mötte Stina och jenne :D
sen anja :) och jag färgade jontes hår de vart jätte fint!!!!:D
och sen gick jag och min underbaraste älskling i hela världen och bastade helt ensamma och de var så mysigt , med ljus och allting :) du är de bästa som finns min underbara prins ! alltid du och jag  <3
'



Söndag: vaknade med älsklingen och super väder ute ! :D vi gick ut i bara tröja! :D
 de var precis som sommar ! 25 grader i solen :D
sen kom jonte och vi for på max med trickster :D
 

och sen kom jennifer och vi träffade också pierre grefve :) efter de for jag och jennifer , hon till urs och jag hamn :D

IMORRN KOMMER JAG TA BORT MIN RELS!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
jag ska visa er en för och efterbild sen :D puss

jag älskar
Elias Sheibani
 mest av alting i hela världen ;*








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0