DREAMHACK




jaha nu sitter jag på de här helvettet igen :) tredje gången ....

 men de är endå hyfsat roligt :D (ibland) men med älsklingen är de allti roligt :D (K)
egentligen hatar när elias spelar men de är ju hans största intresse så varför inte :)

TÄNK :O
 alla datanördar till och med från umeå i en och samma jävla rum ! ahah alla kommer lukta skit och se ut som lik sen , de är så jävla roligt att tittat på alla när dom ser ut som idioter :)

 jag hade en biljett som man bara får vara här för dagen , men jag hjälpte älsklingen in med datorn då komme de en tjej och satt ett band på min arm så jag får vara här alla dagar helt gratis :D de var fan värt :)

jag och älsklingeninklusive victor,Linus och Adheel har varit på olles och käkat buffé skit gott ! :D


nu ska jag till angelica på fest för hon fyller å på söndag , GRATTIS I FÖRSKOTT ! ;D

puss älskar Elias








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0