Dålig bloggskrivare nr1

jag har fortfarande inte min dator lagad :(
Älsklingen har hunnit fylla 15 år :D
jag har hunnit vända på dygnet,, som vanligt :)

idag har jag varit med älsklingen , jag har mublerat om i hans rum :) och sen for vi til stan och köpte glass :) jätte mysigt!
mina två underbara besökare har just varit och tittat på min nya lägenhet :) (IDA OCH BJÖRN)

jag hoppas på göteborg om nån vecka , till Johanna (L) och till Elias pappa så klart :)

imorrn blire boviken med älsklingen ida och björn :) SOLA SOLA SOLA



de blir bara mer och mer godis, jag tänker hela tiden att (NU SKA JAG UT OCH SPRINGA) men ist blir de moppen till coop= godis istället ,, men nu funderar jag på att jag kanske ska ut och ta min en promenad endå , jag måste säga en sak ,,

Jag har godis påsen framför mig, de kommer sluta med den istället .. ja ja en fördel finns, pattarna försvinner inte , och inga hudbristningar får jag om jag inte blir smalare :)




ne nu ska jag hitta mig något roliagre än min dö tråkiga blogg som jag aldrig skriver på , puss sov gott alla sovare


Älskar dig Elias även om du är den mest korkade person jag mött
puss smek, analslick








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0