Sommarlov ?

Nu har pappa kommit hem från ryssland :D (Limpor säljes) och just nu sitter jag vid datorn och elias ligger i min säng, jag funderar på om jag ska gå och göra min prins lite frukost på sängen :)
De känns inte som sommarlov,, de känns som jags ka till skolan snart, men jag har endå inte koll på vad de är för dagar.. ski konstigt :P

Egentligen har ju hur mycket som helst jag ska skriva om , men just nu är de kortslutning i mitt huvud...

ETT MEDDELANDE TILL STINA OCH JENNIFER
Just nu har jag på mig min natttandställning! :O :O haha , men den passar inte riktigt så bra. :]



jag ska bjuda på en urgammal
och (jätte söt )bild från 2005 :)

 



Den här sommaren ska jag fan ha riktigt jävla roligt :D och jag ska faktiskt supa också :]
Lite ovanligt för att vara mig men jag ska de !





Älskar dig Pärlan min, Nu blire frukost! <3 puss gubben ,loveu piece

Måste bara få bjuda på
en underbar bild från
i början när jag och elias träffades,
älskling du såg så liten ut :)










Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0