söndag/måndag

idag har jag varit på stadfesten,, med lill samme :)sen blev de fettto max (HAMBURGARE)
sen blev de skehamn :D Softa hamnare :D

SEN VILL JAG EGENTLIGEN INTE ENS BERÄTTA VAD JAG GJORDE
men jag ska berätta endå :)
Jag,mina små systrar emelie och elin , och emelies kompis lina lärde oss att dansaaaaaaaaaa :D men inte till vilken sång som helst utan vi lärde oss THE KETCHUP SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNGGGG



ni har verkligen missat något måste jag då säga !!!




och i de här inlägget vill jag även hylla en väldigt speciell gyllene vän ,
den här vännen har jag haft sen jag gick i fyran och är fortfarande lika bra vän med mig som då om kanske inte bättre , vi är nästan som syskon , nu vet man bråkar och fajtas somsyskon men blir endå vänner sen igen, man kan snacka om allt , man litar på varandra, och de bästa men denna person är att han aldrig kommer lämna mig, han kommer alltid vara min vän ,, jag vill även hylla alla i 5-6 c tuböleskolan , för att ni funnits i mitt liv och även finns kvar i mina och jontes tankar, ni är med oss..
love u brother,







ne nu ska jag sova eller hitta på något annat roligt att göra,, godnatt alla läsare,, hörs för hoppningsvis imorrn

en sista sak ,, tro aldrig på något föralltid









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0