Syster och Bror, Bror och Syster


Jag minns när jag gick ut från lektionen för att röka , (=
du komme smygandes lite mullig och söt , ;*
jag kände mig så stöddig och frågade, - Asså ofta du röker ens?,
du svarade med en svagare röst ja de gör jag.
Jag skrattade lite gran för att verka tuff. hehe =)


Vi började prata mer och mer, och jag lyste som upp, jag längtade varje lektion för att få gå till dig och krama dig :)
efter ett tag var vi inte mer än en timme utan varandra =),
Du fyllde 15 den 9 september :) och fick en moped av din mamma,
jag älskade lukten av att sitta på din moped bakom dig, de luktade dig blandat med moped i sommar solen , helt underbart,,,

Vi var hemma hos din mamma och jag somnade i sängen och du höll om mig, jag kände mig så trygg.
 
Jag minns när jag fick dig till att ta hål i ögonbrynet , jag ringde anwar, vi for dit och du piercade dig, :D
sen for vi till din syster och visade, hon tyckte om det :)
 vi körde moped till kåge för att äta på pizzerian, å jag vill att allt ska komma tillbaka, alla tider,, det finns så mycke mer som inte går att beskriva, de finns så många mer minnen som föralltid kommer finnas kvar i mitt huvud.

jag är så glad att du funnits så tätt intill mig, ;*

Efter all den underbara tiden och alla underbara minnen vi fått började den största vändingen i våra liv,,
Den där kvällen utanför max, alla tårar, alla bitar som föll, jag vill verkligen inte ens tänka på det...

jag vill bara säga att du kommer alltid finnas i mina tankar och mina minnen och jag hoppas för varje dag att alla fina minnen en dag ska återupplivas, jag kommer hoppas ända ner i graven,, jag är glad att du endå finns kvar här så jag får se dig , ditt skratt, ditt charm
Men jag blir ledsen på samma gång för att jag vet att allt du gör nu, allt de dåliga som finns nu skulle du aldrig hamnat i om den där vändingen i livet aldrig kom, vi har gått olika vägar men du kommer föralltid vara som min Bror, jag ställer upp direkt du behöver mig, jag finns alltid kvar om ingen annan gör det, den dagen du vill gå samma väg som jag kommer jag hjälpa dig på traven, jag bryr mig om dig så mycket fast du säkert inte vet om det.

Jag älskar dig mer än vad du kan tänka dig min underbara bror.









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0