=) )=

Jag är jätte förkyld :( de är jätte jobbigt ....


<3<33<3
idag har jag och Elias tjafsat lite men nu är de över :D btw ! VÅRA RINGAR ÄR KLARA ! :D ååh dom är så fina :)
men de blir ingen användning av dom förän om 46 dagar :D (en månad och 16 dagar) de är våran ett års dag.<3 då ska vi bo på hotell och äta lyxig mat ååh så roligt gud vad jag längtar =)
<3<33<3

Igår var jag och maria (Elias mamma) på stan och shoppade =) jag köpte en tunika :D

imorse vaknade jag av tv reklamen då dom gör äppel paj, degen och äpplerna är redan klara i påsar (ni har säkert sätt den) hehe :D
och då blevj ag så himla sugen , jag försökte bara en gång med att väcka elias sen orkade jag inte :D jag rusade ner i köket och kollade om de fanns äpplen, slog upp min reseptbok och läste om smuldeg efter en halvtimme var den färdig och då smaskade jag och maria i oss den tillsammans med vaniljevisp.

FÖRESTEN PÅ TAL OM BAK SÅ HAR JAG MIN KLADDKAKA NERE I UGNEN JUST NU, MÅSTE DRA!!!!!!!! :O :O









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0