NYÅRSAFTON!!!!

PEPPA SOM FAAN FÖR NYÅRS !<3

egentligen vill jag ju skriva imorrn och lägga in massa bilder osv, vi får väl se om jag kan lägga in min outfit innan jag far på middag med tjejerna ;* jag lovar ingenting , men annars så önskar jag er ett underbart nyår ! :D
jag och älsklingen ska ha en underbar kväll iaf, med alla dom andra så klart ,, men de finns en sak jag är lite skraj över faktiskt,
jag är rädd för raketer :] särskillt när de är onyktra personer som ska avfyra,, hoppas jag kommer tillbaka med alla kropps delar hem iaf.!




just nu sitter jag hemma hos pappa i skelleftehamn, men älsklingen och emil :)
pappa är nämligen i ryssland :) för dom firar jul på nyårsafton :) hoppas ni har de bra där borta ! var rädd om dig pappasen <3


loveuShebban<3








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0