JULAFTON 7 ggr

Har du firat julafton 7 gånger på tre dagar någon gång ?

dagen före julafton firade jag med elias familj i kusmark :)
och sen på julafton firade vi hemma hos min pappa, jag, Elias, pappa, Marina, Emelie,Elin och simon :D





efter klockan blivit över två och vi ätit oss hur mätta som helst så for vi vidare till mamma för att fira jul där vi åt ett underbart julbord som jonas gjort, (våran egen utbildade kock) :D
där var vi samuel, emil, simon, mamma,jonas elias och jag:D





efter det for vi hem till elias för att fira bara jag maria, elias och john :D





dagen efter jul så firade vi hemma hos min faster :D där åt vi varma mackor i massor :D
där var jag,simon,elin,faster,farbror,anki,moa,nina,anton,felix,micke och sen kom pappas kusin och hennes lill son :D tyvär kunde inte emelie komma hon mådde illa efter all maten vi ätit :D




efter det for vi hem till eva, (mina systrars mamma) där var jag simon,emelie,elin,casper,troy,sara,hanna,karin,milo,mika,julia,ida,åsa,erik och eva :D
tyvär glömde jag att ta kort :(

sen for vi hem till moster och firade jul där :D
där var det jag, simon,emil,samuel,mamma,jonas,tony,dennis,moster,joakim,ragnar,märta :D




mosters öppna eld som hon har i köket :D



jag har världens bästa mamma och moster också, dom skojjas alltid och har kul :D


min familj på mammas sida :)






efter allt julfirande tog jag kort på några av mina julklappar, jag har  massor hos pappa också och sen har jag fått även, en klippning,örhängen,en klänning,presentkort,skor,sockar,spegel,nagellack osv osv som inte är med på bilden :D





tack för en underbar jul , jag älskar alla underbara personer som finns omkring mig som gör mig lycklig , de är nästan så att jag sitter här och gråter för jag tänker på alla underbara tider vi har tillsammans och vilka underbara personer ni är, alla skratt, ni är värld mer än guld ta verkligen till er av alla mina ord för jag menar alla er som finns vid min sida, ni gör mitt liv så himla bra, jag vill ge ett extra ++++++++ PLUS till min mamma och min pappa, jag älskar verkligen att just ni är mina föräldrar, de bästa som kunnat hända att ni just blev mina föräldrar :D puss på er allihop ha en fortsatt härlig jul och nyårsafton <3 / Eran egna Erika Göransson




jag vill även bjuda er på en jättehärlig låt, jag älskar filmen,
förstår inte hur hon kan vara så vacker :)












Älskar dig min underbara ängel de vet du puss lillgubben elias (L)











Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0