1 December

fan nu är de 24 dagar kvar till julafton,


jag har då redan köpt ALLA mina julklappar förutom 4 då ;)
de känns fan bra :) tyvär här jag inte köpt till dom här sötnosarna men ni vet att jag tycker om er ändå :)





ja och alla ni andra som jag inte köpt till , ni vet också att jag tycker om er endå ;)

idag var jag hemma från skolan , för att jag har en jätte stor fet jävla fläsk läpp och då vill jag inte vara till skolan ahha , jag ska berätta varför jag har det , de ät rå mysko ,, om jag borstar mina tänder för mycke eller med colgate så får jag en fläskläpp, fy fan , de är inte roligt ahahahhaha




ska snart hem till hamn med älsklingen , väntar bara på att han kommer hem från skolan :) och sen ska jag visa er hans tånaglar och min nya tattoo :) ahhah :D puss puss



älskar dig Elias








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0