RegnRegnRegn

igår va vi på kurjan med philip,anna,felicia,ks,tobbe,dennis,renis,jockie.
samma imorse=)

och idag FYLLER IDA ÅR ! <3
GRATTIS PÅFÖDELSEDAGEN! 17 år ;*



men inte blev man bjuden på tårta, som man hade hoppats på ^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag måste också berätta en sak :) jag söp! asså drack :) alkohol hahahahha
i fredags :) hemma hos kent,skehamn en sväng , sen örviken en sväng och sen kyrkholmen :D de var hur nice som helst , men de är fan ingenting jag ska göra om på ett tag , fyfan , kallt,ont i huvet, hungrig slamsig osvosv
ni vet allt de där dåliga med att dricka

så tyvär jag förstår inte er helgalkolister, i´m sorry. puss



jag måste berätta en till sak för er :D
ONSDAG 19/8:

Pappa, jag,Elias,Emelie,Elin,Marina,Anja, och liza
ska åka dit på onsdag :) vi ska på liseberg , träffa elias pappa också =)
Lääääängtar som faen =)



älskar dig Elias, ;* puss












Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0