Fredag



Hiss: jobbet
skönt att ha sommarlov igen :D sista dagen idag :D


Diss:jobbet
IDag var de sista dagen , tråkigt att skiljas från alla , vissa träffar an ju annars på fritiden men inte alla :S
kommer sakna ,in underbara arbetsledare ANNA OLSSON

blev lite tjafs och så med en viss person som är jävligt falsk.
men jaja sådana människor behöver jag verkligen inte i mitt liv.
ingen av oss behöver det , tycker bara att dennna människa är så pateisk och äcklig, och jag tycker verkligen att du borde börja tänka på vad du gör och säger till folk ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sen när jag kom hem til elias låg han och sov , han var vaken hela natten , min lilla pärla , så jag var utelåst  en timme men då låg jag och pratade med fanny hedström och kneba kom förbi och va med mig ett tag :)
sen nu ska vi typ ut och vara med jonathan sen typ dra till krysset och äta oss feta ;)



semester i byske , bara jag och älsklingen (L)



     


semester i luleå:)
       


efter en tidig morgon 05.30 tills vi tog bussen 20.55 så blev min underbara älskling jätte trött och sommnade på bussen, då ritade jag på honom i ansiktet med min blöta kajal :] tyvär har jag inga bilder :)




kneba skulle  färga mitt hår , så hon gjorde sig riktigt i ordning ;)


sen efter så gjorde vi en liten smilis :]


Jag saknar michaelså jävla mycket !! fastän jag aldrig träffat han haha :]










puss älskar Elias <3



KollaBloggenOchSe? (A)

Men din blogg då! :o <3



(Menade du Marcus eller Kasper? xD )


Postat 2009-08-07 klockan 23:17:32
http://fahlgrenarn.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0