SKELLEFTEÅ-STOCKHOLM-GÖTEBORG

ja nu har de hänt endel kan man ju säga :)
i torsdags började vi färdas i pappas bil, mot göteborg , för att gå på liseberg och träffa elias pappa :D
vi sovde på hotell i göteborg , vi var på liseberg och vann en stor dumle !! :D elias pappa köpa hur mycke smycken som helst till mig och elias :D han fick även en tröja och en klocka, all mat osv osv  hur roligt som helst :D vi var i angered och kikade,sen dagen efter,(idag) på radion så var de skottlossnings och fullt med stenar som kastades på poliser osv osv ahhaha :D vi var även förbi så kallade polkagris staden, (gränna) :) sen på vägen hem så for vi börbi min faster i åkers styckbruk (Strängnäs) och käkade :) sen åkte vi vidare, genom alla städer som finns typ :D haha , vi åkte förbi sveriges näst största sjö! (Vättern) vi var ute och sprang i stockholm klockan halv 2 på natten , de var hur mycke folk som helst överallt :O tänk om de kunde vara så roligt och mysigt i tråkiga lilla skellefteå :P ahha  jaja , jags ka bjuda på några bilder :)

   
bilen vi åkte i ;)


Elias hade överskottsenergi :)

plattan ;)

en fontän:)

ja elias blev galen när han såg den haha :D

vakten på kungaslottet :D


  
stockholm :)
             
göteborg :D

polkagris staden :)

jag kan lova att de är stora sniglar i stockholm :O!
   




den vann vi ;)


de var en låt vi lyssnade på typ heeeela resan :) ahha :P







älskar dig Eliasgubben puss hjärtat ;*







KollaBloggenOchSe :)

Hahah, Jag har också en bild på en äcklig snigel från södra sverige på min blogg xD

- BLÄ ! ^^



Jag tycker vi kan fara dit nästa sommar (När jag är frisk till skillnad från den här gången :] ) , Right? : D

Pusshej ! /

http://fahlgrenarn.blogg.se


Postat 2009-08-24 klockan 09:29:33
http://fahlgrenarn.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0