ELIAS!!!<3

 

 jag måste bara få berätta vad min älskling har gjort för mig idag !
 åh jag faller fan till marken :]

Igår ringde Elias pappa och jag pratade med han ,han sa att han skulle betala biljetter åt oss så fvi kan fara och hälsa på honom i göteborg någon gång hehe :D och sen skulle hans ätta in 500 kr på elias konto.

imorse hade älsklingen fått in pengarna på sitt konto, han ville bjuda mig på tatung, vi for till stan , vi gick på buketten och han köpte en underbart vacker ros åt mig ! <3 gud vad jag älskar dig ,

 

sen köpte vi också våran första fönster blomma som vi ska ha när vi flyttar ihop :) en jätte söt liten kaktus :] hehe <3
och sen så skulle vi gå på tatung, men då bestämde vi att vi kunde gå på subway ist så sparade vi lite pengar så vi kan hyra film och köpa massor med godis, hur gott som helst på subway !
:D


sen for vi hem såg en film och stoppade i oss chips, popcorn, massor med godis och cola :]


jag vill bjuda på några bilder från igår innan festen hos emil :)


     











puss jag älskar Elias mest <3
du är så underbar, trodde aldrig jag var så kär ;*








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0