TorsdagTorsdagTorsdag....

hej hej förlåt länge sen nu , har varit lite upptagen bara :]
jag och Elias firade ett år, jag köpte ett tangentbord åt han,
och ett silverhalsband  men våra namn på, och ett par kalsonger :)<3
och av han fick jag två par örhängen och ett halsband :)

igår var de första april ,,
på morgonen när jag vakna så väckte jag Elias och sa att jag hade fått 22,800 hr av min mamma , han sa snälla erika snälla kan inta du köpa en mus åt mig den kostar bara 300 kr snälla , stackars älsklingen :(
och sen sa jag att hans låtsas pappa sat i häktet för att han hade slagit ner någon , han ba jag visste att han skulle göra De hahah

imorrn ska de bli skit kul för att imorrn ska
jag
Elias sheibani
 Emil jonsson
 victor khajeh
linus raoutio
 Adheel raja riaz
 rickard bray
emil edström
marcus lindberg
emil vahlberg
 oscar lövsteht
 pontus falkman
alexander wåhlberg
kanske jonathan bergsten
 och fanny hedström också :D

GÅ PÅ BIO :D :D :D :D :D

nu målar jag naglarna pusss hej :) <3


älskar Elias



Filip ;)

JAG DÅ!?!?!?!?


Postat 2009-04-03 klockan 12:47:54
http://realsolanki.blogg.se/





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0