Skäms Erika !

skäms på mig för att jag inte skriver så mycket , jag har tyvär mina perioder :]
ibland skriver jag fan typ fem inlägg om dagen och iblnad inget på fem dagar :(
förlåt , skäms ! jag ska skärpa mig :]




igår var de en speciell dag för jag och Elias men jag kan inte säga varför för de är bara pinsamt hehe :D men ni kan ju alltis gissa en gång :D


idag har jag varit med älsklingsgubben ;*
sen for jag hem till min underbara jordgubbe :) ( Min lillebror samuel :D )


här leker han megatron,, och han ler inte har jag fått lära mig :) <3 hehe :D

föresten vad bion skit bra :D och vi körde viskleken haha de var faktiskt ganska kul :D jag kan berätta några meningar ;)
"Khajeh har blivit rövknullad fyra gånger"
i början var de "Erika skulle lätt få suga av mig" men slutade med "jonathan luktar sperma" och
"jag skulle inte tveka på fanny hedström"
haha normala vänner :)


idag bakade jag och jonathan en kladdkaka som vanligt :D i micron den här gången :D den första blev bränd :S och sen andra vart bra :D och sen gjorde vi vaniljsås till :D jag och jonte ska alltid baka :D vi är mäster kockar :D

jag i köket som vanligt :D :]



idag vill jag bjuda på den här älsklingen också
;*




Jag är kär i dig Elias,du är mitt liv mitt allt,
vi går igenom allt tillsammans,
föralltid och förevigt
1 år och 11 dagar älskling<3


och jag vill säga en sak till en person som jag inte vill säga ett namn på, jag vet inte om du läser min blogg men de känns som att du gör det , ifall du gör det så ta till dig de här,  jag har tänkt på dig hela dan, jag tänker på dig varje dag! fast du kanske inte vet om det. jag ångrar allt de jag gjort,förlåt mer kan jag inte säga eller göra.
du kommer alltid finnas i mig bara så du vet.












Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0