MinusMinusMinusMinus PlusPlus

först vill jag bara säga förlåt.
jag har verkligen haft världens dåligaste dag idag. jag förstår inte själv varför jag betett mig som jag gjort idag :S
Jag vet att d var jag som jorde fel, jag ångrar mig hur mycket som helst, hoppas de finns förståelse.
inget bra att säga att man haft en dålig dag, de är som att skylla på sprit, men de ger iaf en liten uppfattning och en liten förståelse kanske.
ååh :( jag orkar inte sånt här :( för jobbigt :S :(





jag vill ge ett jätte stort plus till Sebastian Marklund  för att han är solen i mökret,
och för att du föstår mig, när ingen annan gör
de få mig verkligen att se hoppet.


jag vet inte vad jag mer kan göra än att säga att jag gjort fel och att jag är ledsen över det.
Jag är inte den person jag var och vill aldrig mer bli.
men egentligen är de ju så. en gång varit alltid är, visst man kan faktiskt ändra sig för livet men någon gång får man ett återfall.
jag är ledsen över att just ni var tvungen att vara med om det.

när jag kom hem sprang min liller bror fram till mig och sa hej Erika jag har saknat dig kan inte du spela kanin spelet med mig. jag hade så ont i huvet av allt tjafs och gråt så jag var dum, jag la mig på sängen och sa tyvär snälla samuel jag har ont i huvet, samuel svarade har du slagit dig? varför har du ont i huvet? jo förstår du söta lilla sockerbit man har de ibland , jag har inte slagit huvet, då tänkte jag , har barn ont i huvet? jag tänkte: ska jag måsta skicka ett sms till 118118? ne jag orkar inte, samuel gav mig en puss i pannan och gick och spelade sitt spel. jag kände mig så dum men endå himla glad av att jag har en sån fin undebar lillebror. så jag var tvungen att gå och spela spelet med han endå =) ett extra plus till min samuel



Förlåt till alla tjejer, Emily,Ida och Elias







älskar dig Elias



elias fan

Ett stort plus till Elias som gör min dag varje gång jag ser han på skolan !

De får mig verkligen att se hoppet, som ljuset i mörkret <3

kram


Postat 2009-04-30 klockan 15:27:45
Jennifer

Om ingen tjej knappt får prata med elias, varför får du då skriva så om min pojkvän :O?


Postat 2009-05-07 klockan 17:56:06





Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0