GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!<3

igår hade Eliasälsklingen namnsdag :)
 så därför for jag när han låg och sov och köpte hans favorit,
PRINSESSTÅRTAAA

så då fick han de till frukost hehe :) han blev super glad och pussade mig tusen gånger :)

Senare på kvällen bestämde vi oss för att bastaa! :D
jag, jonathan och Elias :D <3
Vi hade fan 75 grader där inne ! :O
satt och rökte ,och sen när de blev för varmt sprang vi ut och joggade en bit haha :D

jag kan bjuda på några små bilder ;)
   

Efter bastun så gick vi oín och såg film :)

först såg vi den nakna pistolen 2,


men den sög så då såg vi accepted, den var faktiskt bra :)



så vi hade en riktigt rolig kväll faktiskt :)

ÄLsklingen ligger som vanligt och sover :)

jag ska gå ner och göra i ordning lite frukost på sängen åt han bara för att han är så underbart söt när han ligger där,
 och så fort jag går mot sängen så lägger han armen om mig,
även om han sover hihi :] <3 jag älskar dig Elias




Jag älskar dig Elias, mest av allting i hela världen! puss gubben ;*








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0