Erikasdag

Igår var de en super dag faktiskt , jag hade hur kul som helst :D
fast en sak var väl lite sämre :S

jag var på skolan som vanligt , i slutet av dagen hade jag möte hos skol syster eftersom min höga frånvaro. 38 % :S
iaf så berättade jag att jag är förkyld hela tiden och sover mycket , hon frågade om hon kunde få göra ett blod prov på mig och kolla min hb hon sa att jag kanske hade något fel på blodet för att då brukar man hela tiden vara sjuk och sova mycket, men de var ovanligt i sverige. hon stack ett stick ( och jag som är så himla rädd för nålar :S ) de kom inge blod :O jag var för kall om händerna :S ( kallas rökare :S ) iaf så fick jag varma händerna under kranen , hon tog ett nytt stick och snodde massa blod av mig :S :O hehe =) och sen stack hon in den i nån konstig grej, efter ca 5 minuter fick jag höra
"lilla vän du har aldelens för svagt hb" " jag måste tyvär skicka dig till sjukhuset..." jag hade 112 mormalt är 138 så därför måste jag börja äta järn tabletter.



efter skolan for jag till stan, träffade lite folk , jag och sara bestämde oss för att köra moppe hem till henne i drängsmark.
vi for dit , åt korv med bröd :D och sen for vi hem till mig i frostkåge :)
körde till stan , for på cubus eftersom att dom hade ju kvälls öppet till 21.00 igår :D
sen for i hem till kent där han,lillpitt,arni och alle var :) Arni visade sin nya tatuering som han gjort på kuken haha :D
faktiskt ganska fin endå :) en liten diamant :)

efter de ringde sven och hans kompisar och frågade om dom fick kommma och supa med oss , ja självklart sa vi :)
vi festade och hade skoj, jag och sara ville fara till stan och kika vilka som fanns där och då gick alal ut och sökte samtidigt just då på balkongen bredvid kom Elias mamma maria ut haha :D

så hon var på en fest där :)
och sen bar de iväg til stan :) vi gick in en sväng på pan när de hade stängt och kissade :) träffade jennifer,ange,alle,danniella,sö osv osv :)
sen då drog alla till ante för att se film , jag och sara tog en sväng förbi där och tittade lite vilka som vär där :)
sen for vi tillbaka till kent igen då hade sebbe hunnit bli lite allt för full :) och medicinen hade slutat verka så därför var han lite otrevlig och sur :) men han sa förlåt , så jag älskar dig endå min käre bror :)

efter de for vi till macken för att jag och jennifer skulle dela på ett skrov :D MUMS VAD DE VAR GOTT :D
nrää vi väl stog där och åt våran mat så såg jag nicke kommeoch körde på sin fyrhjuling :) så jag frågade om han ville köra hem mig till elias :D JAjjemen självklart sa han :D så då åkte jag Fyrhjuling hem till elias och han och jonte tyckte jag var as ball :D hehe :D

sen for jag hem til elias sköna säng och sov med han :D en super dag helt enkelt :D

Puss mina godningar :) måste bjuda på en låt som vi dunkade igår också :) <3




puss älskar dig Elias gubben <3
elias har sagt till mig att man älskar folk med hjärnan så därför får jag inte säga " jag älskar dig över hela mitt hjärta " visst är han gullig hihi :) gubben jag älskar dig med hela min hjärna  PUSS








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0