ErikagoesAlone

jahappp , nu sitter jag helt ensam hemma i kalla skelleftehamn.
JAG HATAR POJKVÄNNER SOM SPELAR OCH VÄLJER SPELET FÖRE SIN FLICKVÄN
för att pappa är i finland , och sen om någon dag far idioten till sthlm , DIT JAG VILL!! och sen typ till eland eller nått jävla skitland.gissa om jag är bara irriterad nu och kanske haft en dålig dag .


MEN SOM TUR VAR SÅ HAR JAG HAFT MIN UNDERBARA ANNA VID MIN SIDA IDAG <3
och mina änglapojkar, jag blir verkligen lycklig ända in i stjälen av er. hela jag lyser upp , alla trista och tråkiga miner försvinner direkt , jag bara glömmer allt annat, varje gång vi ska gå hem njuter jag av de sista sekunden tills sista person gått.


           
jag tyckte så synd om dig Philip, stackarn , kicken gick sönder och du som skulle få dig hem till burvik :S


imorrn blire skeria och bara tare lugnt ...vara med älsklingen...
 NU KOM JAG PÅ EN SAK ! :D MINA KLÄDER HAR KOOOOOOOMMMMIIIIIIIITTTTTTTTTTT , JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA







Fanny 2 Lace Leggings SEK 149, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Coloured Leggings SEK 89, Customized - NELLY.COM Kate Moss Goes Naked SEK 249, Dark Muse - NELLY.COM Cleave Plain Snow Wash SEK 299, Vila - NELLY.COM Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

Men dom andra kläderna tror jag inte har kommit än men kanske :D jag får se när jag kommer till mamma :D <3 PUSS MAMMA DU ÄR BÄST

jag kan väl visa några av sakerna för jag måste sova jag är lite trött :S
   




pusss måste sova nu

Älskar Elias








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0