ErikaaGÄlskarEzzet ;*

nu har de gått ett tag igen ,som vanligt :S
jag har iaf hunnit vara i drängsmark på fest, helt galet måste jag då säga,jag fick mig en ny kill kompis som jag inte känner men som tydligen känner mig hahaha :P lite invecklat..

igår var jag med älsklingen , och en viss person har suttit vid hans dator när han sov och bytt lösenord så nu måste han formatera om datorn, pappa ska göra de åt han =)
jag är ganska rädd att vi ska träffa personen för elias kommer nog hoppa på han och typ slita ut ögonen på han :] haha :D

sen var vi i hamn och var med Filip j , hans tjej , hennes kompis , Bäver , jonte , och Rehnman =)
 och nu när Elias vaknar så ska vi ut med dom igen=)
och sen ska jag Träffa min gamla goding....
JOHANNAKÄCK<3
och
WILLEKÄCK<3






Min älskling ligger och sover så sött i min säng.
jag ska gå och pussa om han nu snart :)
jag älskar dig så mycket min underbara ängel , du är mitt liv !

Bara min Elias ;* 080326











Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0