BRUD TÄRNA!

Först och främst vill jag bara säga att jag älskar min låtsas pappa och min mamma , världens bästaste :)

Mamma har beställt kläder och skor åt mig för 3000kr hon fyllde på min mobil,
hon gav mig 200 kr i handen,
hon bjöd mig på subway,
Jonas heter min låtsas pappa han gav  mig ett cigarettpaket,
 han köpte godis till mig för 100 kr, han gav mig en bio biljett för att jag skulle gå på bio :)
 och sen gav han mig en hundring om jag ville äta eller nått :)


sen i förr går när jag kom hem  efter jag varit på stan så satt mamma och tittade på bröllops klänningar, visst hon hade pratat om de tidigare , men nu har hon bestämt sig ,
MIN MAMMA SKA GIFTA SIG! :D

så jag ska vara tärna :)
men jonas dotter som jag aldrig fått träffa, hon heter zoraya iaf :)
vi har tittat på några klänningar :) så jag kanske ska ha den här ,i vit då förstås :)

Tube Bow Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM


annars kanske jag ska ha den här :) men den kostar 2299 kr
Movie Dress SEK 2299, Day Birger et Mikkelsen - NELLY.COM

åå vad roligt, jag längtar :D


Jag älskar min lille bror mest , han är de sötaste jag vet ,
 jag längtar verkligen till att få se honom i en liten liten kostym med slips heheheh :D <3 puss gubben




puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0