Bara för att just du redan gjort det .... haha :D

eftersom att alla tjejer har dom här jäävla frågorna på sina bloggar och överallt kände jag mig tvingad :D

OM JUST DIG

NAMN:
Erika linnea carola Göransson
FÖDD:
3 Mars 1992
BOR:
Frostkågekiosken och skelleftehamn :D
SMEKNAMN:
Eg, ErkaPerka :)
FAMILJ:
Mamma,Pappa,Låsasmamma,låtasaspappa,Emil,Simon,Samuel,Emelie,Elin :D
SKOLA:
Balderskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
ja
ÅNGRAT NÅGOT:
ja
LJUGIT:
inget jag kan komma på, men det är möjligt
SVIKIT NÅGON:
hoppas inte de
KÄNNT DIG SÄMST:
Nej
GRÅTIT:
ja
SKRATTAT:
ja, inte en enda dag utan skratt :D
VARIT SJUK:
Förkyld lite grann :S
VARIT UTOMLANDS:
naaae :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
ahha jaa :)


KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
Ibland
SKRATTAR DU OFTA:
hela tiden :D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
nja inte så bra , Elias är inte här men jag har ju Erika bredvid mig :D
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
Super bra faktiskt, varit med elias , hur kan man må dåligt ? :)
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
jo och dom avslöjar jag inte :]
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
nej jag är kär i min pojkvän?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
nej absolut inte
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
Ja
OM JA, VEM:
ELIAS SHEIBANI!<3
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD
Bara älsklingen (L)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
nej inte av kärleken, det är väl inte kärlekens fel? haha
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
ja ofc :)
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Bara Elias ;*
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:
Elias är allt :)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
ja d eär inte så svårt att vara längre än mig :] :(
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
spelar ingen roll , ska bara vara Elias :)
FÅR DU MÅNGA KILLAR:
JAG NÖJER MIG MED EN!!!

OM DIG :

BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brun med slingor ;)
ÖGON FÄRG:
BRuuuun
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
låångt :)
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER
ja de är klart av underbara vänner <3
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
HAHAHAHAH nej absolut inte :)
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
långa :)
SMINKAR DU DIG:
nej nej vem i världen skulle kunna tänka sig att göra sånt :O

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN





Älskar Elias gubben (K)
puss









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0